Znajomość zasad marketingu i strategii zarządzania jest kluczowym elementem sukcesu marki. Chociaż wydawać się może, że ciężko w przypadku bibliotek używać tego typu sformułowania, to jednak czym innym jest tworzenie, promowanie i dbanie o jej wizerunek jak nie właśnie budowaniem marki?

logokierunek copy zmniejszony_0

Obecnie funkcjonowanie biblioteki niewiele różni się od funkcjonowania korporacji – co prawda nie rozliczają nas akcjonariusze, jednak musimy jako instytucje wykazywać się różnego rodzaju osiągnięciami, nie tylko przed naszymi organizatorami, ale również przed „opinią społeczną”, poprzez działania w środowisku lokalnym i poprzez media. O ile dyrektorzy naszych placówek są intensywnie szkoleni w tym zakresie, o tyle my – pracownicy często nie posiadamy takiej wiedzy – co niestety przekłada się na jakość wykonywanej przez nas pracy, a co za tym idzie niekorzystnie wpływa na to, w jaki sposób instytucja jest odbiera. Nawet kreatywny i zaangażowany pracownik nie rozwinie w pełni skrzydeł, jeżeli brak mu będzie odpowiednich narzędzi. (Nie)konferencja „Kierunek – Wizerunek” organizowana jest właśnie dla tych wszystkich, którzy chcieliby intensywniej uczestniczyć w kreowaniu wizerunku biblioteki, w której pracują.

Zapraszamy na (nie)konferencję „Kierunek – Wizerunek” organizowaną w ramach obchodów 70.lecia Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku.

kierunekwizerunek

Poznaj potencjał najnowszych strategii i opanuj techniki ich wdrażania. Spotkaj się z branżowymi specjalistami, którzy zainspirują Cię do działań! Dowiedz się co powinieneś wiedzieć tworząc ofertę biblioteki, jak o niej komunikować i jak poruszać się w świecie social mediów. Zdobądź wiedzę, która pomoże stać się Twojej bibliotece liderem wśród innych, konkurencyjnych podmiotów.

Program (nie)konferencji przewiduje grę, w trakcie której uczestnicy nauczą się jak zwiększyć swój potencjał komunikacyjny oraz warsztaty.

(Nie)konferencja „Kierunek – Wizerunek” odbędzie się w dniach 15-16 października 2015 roku w Olivia Business Centre w Gdańsku.

Opłata rejestracyjna wynosi 20 zł brutto. Wystarczy pobrać bilet ze strony evenea.pl (zapisy od 14 września do 7 października).

Uczestnikom zapewniamy wyżywienie (pierwszego dnia lunch + obiadokolację, drugiego dnia lunch), przerwy kawowe oraz materiały dydaktyczne. Koszty przejazdu i noclegu uczestnicy pokrywają we własnym zakresie. Organizatorzy nie odpowiadają za rezerwację miejsc noclegowych, jednak istnieje możliwość skorzystania z 10-cio procentowej zniżki w Domu Wypoczynkowym „Rzemieślnik” podając hasło „Kierunek – Wizerunek”.

Organizator:

  • Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego w Gdańsku

Partnerzy:

  • Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
  • Labib
  • Olivia Business Centre

Więcej informacji oraz wymagane dokumenty dostępne są na stronie organizatora [pod tym linkiem]

Zanim popędzisz dalej, mam do Ciebie prośbę :)

Jeśli spodobał Ci się ten tekst, możesz wesprzeć niezależnego bibliotekarskiego blogera. Zajrzyj proszę na mój profil na Patronite.pl i postaw mi wirtualną kawę

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, przeczytaj tekst o tym dlaczego warto to zrobić

About the author

Nazywam się Maciej Rynarzewski. Jestem bibliotekarzem, ale takim trochę „inaczej”: mam zdecydowanie odmienne spojrzenie na biblioteki i bibliotekarstwo od urzędowo obowiązującego i nie boję się o tym mówić. Czasem ponoszę tego konsekwencje. Przeważnie piszę na wesoło i z dużą dawką ironii, momentami zdarza mi się zająć jakimś tematem całkiem na poważnie. Oprócz pracy w bibliotece prowadzę własną firmę (Mikroagencja Kreatywna), interesuję się science-fiction i chodzę na spacery z psem. Więcej o mnie znajdziecie tutaj.
Pulowerek na FB